Klanttevreden­heidsonderzoek

Ben je als ontwikkelaar benieuwd naar de beoordeling van je dienstverlening? Of die van onderaannemers? Onze enquêtes brengen aandachtspunten onder kopers en huurders binnen no-time aan het licht. Zo kun je je dienstverlening in de toekomst optimaliseren.

Voor iedere fase in het ontwikkeltraject een meetmoment

Ieder vastgoedproject is uniek. Daar moet een klanttevredenheidsonderzoek goed bij aansluiten. Wat zijn de onderzoeksdoelen en wie nodigen we uit? In overleg met de opdrachtgever stellen we hiervoor meetmomenten op.

Veel voorkomende meetmomenten:

  • Na aankoop van de woning
    Hoe heeft de koper het project gevonden? Hoe beoordeelt de koper de dienstverlening van de makelaar en notaris?
  • Na het showroomtraject
    Is er gebruik gemaakt van de aangewezen leveranciers voor keuken, sanitair of elektra? Hoe beoordeelt de koper het assortiment en de dienstverlening? Waarom heeft de koper geen gebruik gemaakt van een showroom?
  • Na oplevering
    Wat is het eindoordeel van de koper over de woning en dienstverlening? In dit meetmoment zoomen we meer in op de bouwtechnische kwaliteit van de woning. Ook de kopersbegeleiding komt hierin aan bod.

Rapportage

Na iedere enquête wordt er een overzichtelijke rapportage opgemaakt. Voer je de klanttevredenheidsonderzoeken uit over meerdere projecten? Dan is het goed na te gaan of er verbetering of verval is in prestaties.

Doede Jaarsma

Meer weten over klanttevredenheidsonderzoek?

Neem contact op met Doede

Voordelen klanttevreden­heidsonderzoek

  • Al vanaf één project mogelijk
  • Vragen afgestemd op object en eindgebruiker
  • Kwalitatieve feedback in een duidelijke rapportage

Gerelateerde projecten