Identiteit en positionering
Een sterk merk is meer dan een mooi logo. Het draait om het karakter van de organisatie. De identiteit en positionering.
De volgende stap naar herkenbaarheid
Voor het vaststellen van een (nieuwe) identiteit stellen we je in ieder geval de volgende vragen:
- Wie ben je? (En waar sta je voor?)
- Wat doe je? (En hoe doe je dat?)
- Wie is je doelgroep?
De antwoorden vertalen we naar visuele elementen. Van moodboard tot huisstijl en positionering. Kortom, een sterk merk!
Meer weten over identiteit en positionering?
Neem contact op met Doede
Gerelateerde projecten
Merk en website Real Estate Recruiters
De start van Real Estate Recruiters In 2019 startten Paul Pranger en Barry Sarlemijn samen Real Estate Recruiters. Hun enthousiasme is aanstekelijk. Real Estate Recruiters is specialist in recruitment, executive search, interim-oplossingen en HR-advies binnen…
Bekijk projectMerk- en communicatiestrategie stichting De Sociale Maatschap
De Sociale Maatschap is een nieuwe organisatie voortgekomen uit de fusie van Doras en PuurZuid. De nieuwe fusieorganisatie moet een duidelijke eigen identiteit krijgen die past bij de ambitie en de uitdagingen waar de organisatie…
Bekijk project