Van proeftuin tot succesvolle webshop

Casa del Vino is een van onze bekendste cases. Bij de start in 2014 was het idee om webtechnieken te testen. Wat werkt nou wel en wat juist niet. Deze experimenten, met soms extreme gevolgen, voer je niet graag uit op een live website van de klant. Vanuit die gedachte is Casa del Vino ontstaan. Daarnaast was het een mooie uitdaging om in een concurrerende markt, met lage marges, een succesvolle webshop te ontwikkelen. 

Vele klanten weten de weg naar casadelvino.nl te vinden. Het assortiment telt ruim 300 verschillende kwaliteitswijnen. Maandelijks worden er duizenden flessen per pakketpost verstuurd. Onze absolute bestseller is de Neropasso Rosso van Biscardo. Een volle rode wijn met een fluweelzachte smaak. Intens, sappig en verfijnd. Loopt het water (of wijn) je al in de mond..?

WooCommerce

De webshop draait op WordPress i.c.m. WooCommerce. Om de logistiek zo efficiënt mogelijk te houden is er een koppeling gemaakt met PostNL. Een bestelling is binnen een paar seconden een verzendlabel. De betalingen verwerken we via Mollie. Een flexibele payment service provider met goede WooCommerce koppelingen. Zo kunnen we in één keer iDeal, creditcards, Apple Pay en vele andere betaalmethoden accepteren.

 

Doede Jaarsma

Meer weten over dit project?

Neem contact op met Doede