Leadgeneratie
Ben je op zoek naar potentiele klanten? En waar je die kunt vinden? Wij creëren een effectieve campagne om voor jou kwalitatieve leads te verzamelen.

Wanneer is een lead, een lead?
Een bezoeker wordt een lead zodra hij/zij kenbaar maakt interesse te hebben in jouw product of dienst. Het gaat dan om de concrete acties die de bezoeker uitvoert, zoals:
- Whitepaper met tips of trends downloaden na achterlaten van een e-mailadres
- Aanmelding voor open dagen, demo’s, Webinars
- Offerte aanvragen via een formulier
Op deze manier kunnen we met leads communiceren tijdens het oriëntatie- en aankoopproces. Bij leadgeneratie gaat het dus niet om een directe transactie, maar om het verzamelen van consumenten en/of bedrijven die geïnteresseerd zijn in je product of dienst.
De verzamelde gegevens kun je vervolgens inzetten voor e-mailmarketing, retargeting of (telefonische) verkoop. Het voordeel van leadgeneratie is dan ook dat je de communicatie persoonlijk kunt maken.

Meer weten over leadgeneratie?
Neem contact op met Mischa
Voordelen leadgeneratie
- Afgestemd op de doelgroep
- Resultaatgericht op afgesproken doelen
- Meer leads, meer klanten, meer omzet
- Voor kortlopende en langdurige campagnes
Gerelateerde projecten
Wervingscampagne Orthocenter
Voor Orthocenter ontwikkelden we een wervingscampagne voor nieuwe patiënten. Omdat de wensen van iedere praktijk weer anders zijn hebben we ervoor gezorgd dat deze lokaal op te zetten zijn. De ene campagne bijvoorbeeld met een…
Bekijk project